Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

نماينده امريكا در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون تكواندو:
براي شروع مبارزات هیجان زده هستم



شناسه خبر: 14300   شنبه 30 مرداد 1395 - 12:33

«استفان لامبدين» آمريكايي را بايد بي‌شك يكي از تكواندوكاران خوب قاره آمريكا و يكي از بااخلاق‌‌های این رشته دانست، هوگوپوشي كه با مدال نقره مسابقات كسب سهميه در قاره آمريكا مجوز شركت در بازيهاي المپيك را بدست آورد. استفان حضور در المپیک ریو را شانس بزرگ زندگی‌اش می‌داند: «كسب سهميه المپيك يك سفر طولاني بود و نهايت رسيدن به اين نقطه، نعمت بزرگي براي من به شمار مي‌آيد. من بسیار هيجان زده هستم و یک لحظه هم از تمرین کردن دست نمی‌کشم. درست است كه هر مبارزه در بازيهاي المپيك چالش‌برانگيز است اما احساس مي‌كنم براي شركت در اين رقابت آماده هستم و هدفم مانند تمام ورزشكاران ديگر اين است كه نماينده شايسته‌اي براي كشورم باشم و از قابليت‌هايم در شياپ‌چانگ دفاع كنم.»

او در خصوص روزهاي سپري شده براي حضور در بازيهاي المپيك ريو، به روابط عمومي فدراسيون تكواندو، مي‌گويد: «ما هر روز تمرين مي‌كنيم و هم اكنون در آمادگي كامل هستم. بغير از تكواندو، با مربي اختصاصي‌ام تمرينات قدرتي را انجام داده‌ام، براي انعطاف بيشتر يوگا كار كرده‌ام و براي تمرينات ذهني از مديتيشن استفاده كرده‌ام.»

او با اشاره به اينكه سجاد مرداني يكي از رقباي اصلي‌اش در المپيك به شمار مي‌رود، اينطور ادامه مي‌دهد: «سجاد هميشه مودب و احترام آمیز با تمامي حريفانش برخورد مي‌كند. نماينده كشور شما در مبارزه بسيار سرسخت است و پيش‌بيني مي‌كنم در ريو با او روبرو شوم كه در آن صورت قطعا اين مبارزه بسيار سخت خواهد بود. سجاد بسيار آماده و ورزيده است و مسابقه با ورزشكاري كه در سطح بالايي رقابت مي‌كند، بسيار هيجان انگيز و دشوار است.»
او در ادامه می‌گويد: «به نظرم اين ويژگي جالب المپيك است كه بهترين‌ها در آن حضور دارند. مشخصا كره‌جنوبي، ايران و ازبكستان رقباي سختي هستند ولي از آنجا كه هم اكنون درخصوص بازيهاي المپيك صحبت مي‌كنيم، بايد بگويم در هر رده وزني 16 ورزشكار شگفت‌انگير رقابت مي‌كنند كه ممكن است شانس با هر‌كدام از آنها يار باشد.»

تاريخ  ارسال:شنبه 30 مرداد 1395 - 12:33

تعداد بازديد: 320

کد:14300-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool