Farsi | English  
 

   سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

ذوالقدری: خدابخشی احساسی مبارزه کرد/ از مردم عذرخواهی می‌کنم


شناسه خبر: 14288   شنبه 30 مرداد 1395 - 01:14

مدیر تیم‌های ملی تکواندو می‌گوید: از مهدی خدابخشی انتظار بیشتری داشتم، او قابلیت‌های خود را در المپیک نشان نداد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب مدال برنز علیزاده و اولین مدال بانوان در تاریخ المپیک گفت: درخشش کیمیای تکواندو ایران فتح بابی شد برای آینده بانوان باحجاب ایران. قطعا در آینده با تلاش و امید بیشتری پا به عرصه بین‌المللی ورزش می‌گذارند. من به همه هموطنانم این مدال را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: زحمات زیادی از سال‌های گذشته برای این مدال کشیده شده است تا این نتیجه به بار بنشیند. تیم مردان نیز خیلی تلاش کرده است. فرزان عاشورزاده اسیر زمین المپیک شد و من با تجربیات فراوانی که از مسابقه‌های المپیک دارم، می‌دانستم که شرایط المپیک با هر مسابقه دیگری فرق دارد. فرزان طلای بازیهای آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد اما المپیک متفاوت است، باید ۶ دانگ باشی.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو همچنین افزود: خیلی از قهرمانان بزرگ در المپیک نتیجه را واگذار کردند. فرزان ما نیز نتوانست از قابلیت‌هایش استفاده کند. از آن بدتر مهدی خدابخشی بود. من به نوبه خودم انتظار بیشتری از او داشتم. مهدی در آخرین مسابقه‌های قهرمانی جهان در دیدار فینال رقیب خود را 12تایی کرد. واگذاری اینچنینی مبارزه باور نکردنی است. با شرایطی که از قبل حاکم شده بود، این مبارزه با همه مبارزات متفاوت بود. آتشی از قبل روشن شده بود زیرا حریف او تکواندوکار ایرانی بود و این مسئله باعث حساسیت شده بود که به ضرر مهدی تمام شد چون خدابخشی احساسی مبارزه کرد.

وی افزود: میلاد هم حریف خوبی است. از قبل نیز ما می‌دانستیم رقیب اصلی مهدی است. مهدی باید بیش از این‌ها تلاش می‌کرد تا قابلیت‌های خود را به اثبات برساند. به نظرم باخت مهدی به خاطر حساسیت‌های بازی بود وگرنه خدابخشی هیچ چیز از نظر فنی کم ندارد.

ذوالقدری گفت: هر دو ورزشکار قابلیت زیادی داشتند ولی خدابخشی شایستگی‌های خود را بارها نشان داده بود و مدال‌های زیادی را دارد. او افتخارات زیادی برای ایران کسب کرده است. مقانلو نیز مربی بسیار کارکشته‌ای است. کسب ۴ مدال طلا از بازی‌های آسیایی و کسب عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ بسیار مهم است و این هم اتفاق بود و این باخت را نباید آخر راه دانست. من از مردم عذرخواهی می‌کنم که نتایج درخور در تیم ملی مردان رقم نخورد.

تاريخ  ارسال:شنبه 30 مرداد 1395 - 01:14

تعداد بازديد: 271

کد:14288-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool