Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

آرمین هادی پور: کلکسیون افتخارات فرزان در ریو کامل می شود



شناسه خبر: 14199   چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 08:32

پسر كم صحبت اما «جنگجوي» خطه شمال، از روزي كه وارد اردوهاي تيم ملي شد، هميشه با مبارزاتي پر زد و خورد و البته تماشايي، يك مدال خوشرنگ را براي كشورمان بدست آورد.

آرمين هادي پور پس از آنكه جايگاهش را در بين سبك وز‌‌ن‌هاي ايران تثبيت كرد، بعنوان نفر دوم فرزان عاشورزاده در اردوي المپيكي معرفي شد. او در مسابقات المپيك آزمايشي ريو هم نماينده وزن 58- كيلوگرم ايران بود. آرمين كه پيش از اعزام گفته بود، مدال طلاي المپيك آزمايشي را خودش مي‌گيرد و مدال طلاي المپيك اصلي را فرزان، از بابت خودش به قولش عمل كرد و حالا معتقد است، فرزان عاشورزاده با يك مدال خوش‌رنگ از ميدان المپيك بازمي‌گردد. «از نظر من، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم از همه تکواندوکاران دنیا یک سر و گردن بالاتر است و ان شاءالله در المپیک با عملکردش این موضوع را ثابت می‌کند. در حال حاضر فرزان انگیزه بالایی دارد و تفکر او نسبت به میدان المپیک متفاوت است. او برای هرلحظه از زندگي‌اش برنامه‌ریزی کرده و من مطمئن هستم با یک مدال خوشرنگ از برزيل برمي‌گردد.»

دارنده اولين مدال طلاي تاريخ ايران در وزن 54- كيلوگرم مسابقات قهرماني آسيا، اینطور ادامه می‌دهد: «عملکرد فرزان در سالیان اخیر باعث شده است، توقعات از او بالا برود و همه توقع داشته باشند، او در تمام مسابقات رقبای خود را با اختلاف 12 امتیاز ببرد. اما به این مساله توجه نمی‌کنند که کار او با توجه به شناخت رقبا، سخت‌تر شده است. ما باید متوجه تفاوت‌های بازیکن آماتور و حرفه‌ای هم باشیم. يك بازیکن آماتور چون کسی شناختی از او ندارد، همیشه تلاش می‌کند، رقبای خود را با اختلاف 12 امتیاز شکست بدهد و نه فشار مسابقه بر او حاكم است و نه كسي از او توقعي دارد اما بازیکن حرفه‌ای با توجه به شناختی که رقبا از او پیدا می‌کنند و همچنين توقعات و انتظارات، در برخي مبارزات، كارش گره مي‌خورد و حتي در راند طلایی پیروز میشود. فرزان در سه رويداد اصلي مسابقات جهاني، بازيهاي آسيايي و مسابقات قهرماني آسيا به مدال طلا رسيد و در گرندپريها هميشه با مدال بازگشت و من می گویم که کلکسیون افتخارات او در ریو تکمیل می شود.»

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 08:32

تعداد بازديد: 321

کد:14199-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool