Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

سفر زیارتی تکواندوکاران به حرم حضرت معصومه (س)
عاشورزاده طلای جهان خود را به حرم مطهر اهدا کرد



شناسه خبر: 14073   سه شنبه 19 مرداد 1395 - 12:38

در سفر ملی پوشان تکواندو به شهر مقدس قم، ضمن حضور هوگوپوشان در آستان مقدس کریمه اهل بیت، فرزان عاشورزاده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2015 خود را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کادرفنی و اعضای تيم ملي تكواندوي كشورمان، صبح امروز (سه شنبه) و در فاصله دو روز مانده تا اعزام به بازیهای المپیک ریو 2016، برای تقویت روحیه با حضور در شهر مقدس قم به زیارت آستان مقدس کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س)، رفتند.

همچنین فرزان عاشورزاده، تکواندوکار المپیکی کشورمان، طی مراسمی مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2015 خود را به موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت، اهدا کرد.




در این مراسم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، امینی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد جمشیدی رییس هیات تکواندوی استان قم و کادرفنی و اعضای تیم ملی مردان تکواندوی کشورمان نیز حضور داشتند و آیت الله سعیدی در جمع ملی پوشان، ضمن ارزشمند دانستن توسل به اهل بیت (ع) در انجام تمامی امور اظهار داشت: حضور در حرم های شریف و استمداد از صاحبان آنها، اهمیت زیادی دارد، البته روح توسل به اهل بیت(ع) عجین شدن جان و روح افراد با این مقامات والا می باشد.

فرزان عاشورزاده نیز که تا کنون چندین مدال ارزشمند جهانی و قاره ای خود را به آستان کریمه اهل بیت اهدا کرده، در این دیدار گفت: نذر کرده ام هر مدالی که کسب می کنم، به آستان حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا کنم و امروز نیز خوشحالم که فرصتی به دست آمد تا پیش از اعزام به مسابقات المپیک، به پابوسی این بانو آمده تا ضمن توسل به این مقام شریف، مدال جهانی خود را به آستان مقدس این بانو اهدا نمایم.

همچنین در اين سفر چند ساعته، اعضای تیم‌ملی تكواندوي مردان ايران، با آیت الله مبشر دیدار کردند و از ایشان خواستند تا دعای خود را بدرقه راه آنها در بازیهای المپیک ریو کنند.




تیم ملی مردان ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی در بازیهای المپیک ریو 2016 حضور دارد. در گروه زنان نیز، کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی تکواندو با هدایت مهرو کمرانی به مصاف رقبایش می رود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 19 مرداد 1395 - 12:38

تعداد بازديد: 269

کد:14073-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool