Farsi | English  
 

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

در شب رونمايي از لباس و آهنگ اختصاصي تكواندو؛
مراسم بدرقه تكواندوكاران المپيكي كشورمان برگزار شد



شناسه خبر: 14006   جمعه 15 مرداد 1395 - 11:53

مراسم بدرقه تيم‌ملي تكواندوي كشورمان، اعزامي به بازيهاي المپیک ريو 2016، شب گذشته (پنجشنبه) همزمان با روز دختر و حضور خانواده معظم شهدا در خانه تكواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم بدرقه ملی‌پوشان کشورمان شب گذشته (پنجشنبه) با حضور سید محمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو)، كادرفني و تکواندوکاران المپیکی به همراه خانواده‌شان، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، داوران و همچنین جمعی از هنرمندان، اهالی دیگر رشته‌های ورزشی، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در خانه تکواندو برگزار شد.




اين مراسم با پخش سرود ملی و تلاوت قرآن کریم آغاز شد. در ابتدا سیدمحمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو) ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در حال حاضر به نقطه‌ای رسیدیم که شروع یک امتحان برای تکواندوکارانی است که این راه سخت را طی کرده‌اند. همه کسانیکه در راه كسب سهميه المپيك مشارکت داشتند، شاید صدها نفر باشند که در خوشی و شادی، غم و استرس در کنار بازیکنان بودند و حالا تکواندوکاران با سربلندی و افتخار به نمایندگی از تکواندوی ایران در بازیهای المپيك ریو حضور خواهند داشت.

وی افزود: بایستی دعا کنیم چراکه المپیک قطعا یک امتحان است. خدا را شاکریم که مناسبت های خوبی را برای المپیک ریو در کنار هم چیده است. این اولین بار است که كاروان به نام امام رضا (ع) مزین گشته است و شروع المپیک همرا با دهه کرامت است که ما این امر را به فال نیک می گیریم و قطعا این نامگذاری و تقارن برای بازیکنان ما خیلی مبارک است. همچنين حضور شهید گمنام در فدراسیون تکواندو که قطعا ملی‌پوشان از برکت این موضوع بهره خواهند برد. امیدوارم تكواندوكاران سربلند و با خوش‌رنگترين مدال به ایران بازگردند.

پس از آن گروه کودکان فرهنگی رادمهر شاهنامه‌خوانی کردند و داریوش ارجمند هم به سخنرانی پرداخت و حکم دان 9 تکواندو به پدر تکواندوی ایران "محمداسماعیل آذرپاد" اعطا گردید.




در این مراسم از لباس تکواندوکاران که به نشان دو قهرمانی در بزرگسالان جهان با دو ستاره مزین شده بود، رونمايي شد و پس از تقدیر و تشکر از طراح لباس تکواندوکاران (دکتر پاک‌بین)، نماهنگ تکواندو كه شامل صحنه‌هايي از چگونگي كسب سهميه المپيك تكواندو براي بازيهاي المپيك ريو 2016 بود، برای حضار پخش شد و ضمن تشکر و قدردانی از بيژن مقانلو سرمربي تيم‌ملي تكواندو، مهرو كمراني سرمربي تيم ملي تكواندوي زنان و مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي مربيان تيم‌ملي، هدايا و لوح تقديري به خانواده كادرفني ارزنده تيم ملي تكواندوي كشورمان اهدا شد.


در ادمه از سرود اختصاصی تکواندو که با صدای خواننده جوان کشورمان "حامد محضرنیا" خوانده شده بود، رو نمایی شد. سپس از خانواده كيميا عليزاده، سجاد مرداني، مهدي خدابخشي و فرزان عاشورازده، 4 المپیکی‌های کشورمان تقدير و عکس‌هایی از ورزشکاران با دست خط و امضای خودشان اهدا گردید.




در اين مراسم كه دبير فدراسيون كشتي هم به نمايندگي از پهلوانان كشتي حضور داشت، فدراسيون كشتي با اهداي تابلويي با دستخطي از 12 كشتي‌گير المپيكي به سيد محمد پولادگر، براي تيم ملي تكواندوي كشورمان آرزوي موفقيت كرد و از سوي فدراسيون كشتي به كادرفني و اعضاي تيم ملي تكواندوي المپيكي كشورمان به رسم قدرداني از زحمات چند ساله‌شان براي حضور در المپيك 2016، يك سكه اهدا گرديد. همچنين شركت آسان پرداخت ضمن حمايت از ملي پوشان تكواندوي كشورمان اعلام داشت در صورتيكه هركدام از هوگوپوشان المپيكي موفق به كسب مدال طلا، نقره و برنز شوند از طرف اين شركت به ترتيب 35، 25 و 15 سكه دريافت خواهند كرد. شركت لوازم خانگي كن نيز اعلام كرد در صورتيكه كيميا عليزاده در بازيهاي المپيك ريو موفق به كسب مدال شود به او يك دستگاه خودروي پرشيا اهدا مي‌كند.

در پايان ضمن تقدير از خانواده شهيد پاجاني، شهيد گيتي‌نما، شهيد باقي نژاد و شهيد كريمايي، این مراسم با بدرقه مادران شهیدان تکواندوکار پایان یافت.



تاريخ  ارسال:جمعه 15 مرداد 1395 - 11:53

تعداد بازديد: 365

کد:14006-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool