Farsi | English  
 

   پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

پولادگر با رييس فدراسيون جهاني تكواندو ديدار كرد



شناسه خبر: 13984   چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 08:20

سيدمحمد پولادگر در سفري دو روزه به كره جنوبي، ضمن ملاقات با رييس فدراسيون جهاني تكواندو و رييس جديد كوكي‌وان، قرارداد دو طرفه‌اي را بين فدراسيون تكواندو و بنياد كي اسپورتزه كره‌جنوبي به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، سيد محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندوي ايران پيش از آغاز بازيهاي المپيك 2016 با رييس فدراسيون جهاني تكواندو ديدار كرد. در این جلسه پولادگر نقاط ضعف «رنكينگ سيستم» را که برای نخستین بار جهت تخصیص سهمیه بازیهای المپیک 2016 ريو اعمال شده بود، مطرح و برای بهبود اين روش برای بازيهاي المپیک 2020 توكيو، پيشنهاداتي را ارائه داد.

دکتر چو، رييس فدراسيون جهاني تكواندو، از پیشنهادات مطرح شده توسط رییس فدراسیون تکواندوي ایران استقبال و اعلام کرد وجود بعضی نواقص و مشکلات در آغاز راه، امري طبیعی است و در جهت مرتفع کردن مشکلات و نقاط ضعف «رنکینگ سيستم» با استفاده از نظرات کارشناسان نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد.





اما در ادامه حضور پولادگر در كره‌جنوبي، رييس فدراسيون تكواندوي كشورمان، با «چونگ دانگ چون» رییس بنیاد کی اسپورتز کره جنوبي، قرارداد همکاری امضا کرد. هدف این بنیاد حفظ و حراست و توسعه تکواندوی اصیل و سنتی است. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر آداب و رسوم غلطی که غالبا با فرهنگ اصیل و اصول اخلاقی تکواندو مغایرت دارد، وارد ورزش تکواندو شده است، این بنیاد سعی دارد با تعامل با تکواندوي ایران پایبندی به ریشه‌ها و اصول اخلاقی تکواندوی اصیل را گسترش دهد.

در همین راستا دانشگاه علمی کاربردی تکواندوي ایران و بنیاد کی اسپورتز برای تبادل دانشجو با یکدیگر به توافق رسیدند.





همچنين، رییس فدراسیون تکواندوي ایران، «او هیون دیوک» رییس جدید مركز جهاني کوکیوان را نيز ملاقات کرد و در اين ديدار، پولادگر موافقت رییس جدید کوکیوان را براي برگزاری آزمون جهشی در ایران گرفت که زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

«او هیون دیوک» در اين ديدار گفت: «با توجه به شناختی که از پولادگر و تکواندوی ایران دارم، معتقد هستم ایران یکی از پایگاه‌های مهم کوکیوان است و تمام تلاش خود را برای گسترش تعامل کوکیوان با ایران انجام خواهم داد.»



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 08:20

تعداد بازديد: 427

کد:13984-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool