Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

دبيركل فدراسيون جهاني تكواندو: باعث افتخار من هستيد



شناسه خبر: 13647   دوشنبه 21 تير 1395 - 12:58

دبيركل فدراسيون جهاني تكواندو كه چند روزي است در تهران حضور دارد، براي ديدار با تكواندوكاران المپيكي كشورمان صبح امروز (دوشنبه) در تمرين تيم‌ملي حضور پيدا كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، حسين رفعتي، دبيركل فدراسيون جهاني تكواندو با حضور در اردوي تيم‌ملي مردان و زنان تكواندوي كشورمان كه مهياي حضور در بازيهاي المپيك ريو 2016 مي‌شوند، صبح امروز (دوشنبه) از نزديك تمرينات تيم‌ملي را نظاره‌گر بود.

حسين رفعتي كه ابتدا در تمرينات بدنسازي تيم‌ملي مردان كشورمان حضور پيدا كرد، درخصوص نحوه تمرينات و مدت حضور ورزشكاران در اردوهاي تيم‌ملي از كادرفني سوال كرد و سپس رو به ورزشكاران تيم‌ملي گفت: «شما در اين مدت زحمات زيادي كشيده‌ايد، دور از خانواده بوده‌ايد و اميدوارم مزد اين زحمات را در المپيك بگيريد. من بعنوان نماينده فدراسيون جهاني تكواندو، بايد بي‌طرف باشم اما قلب من براي شما مي‌تپد. درست است كه به خاطر جايگاهم نمي‌توانم براي شما در مسابقات اصلي تمام قد بايستم و دست بزنم اما از اعماق وجودم برايتان آرزوي موفقيت مي‌كنم. من شما را در المپيك خواهم ديد و از شما مي‌خواهم اگر اتفاقي هم رخ داد بازهم با افتخار و سرافرازي زمين مبارزه را ترك كنيد. فدراسيون جهاني تكواندو، سعي داشته با استفاده از داوراني مجرب، باعث قضاوت‌هايي منصفانه در ريو باشد اما بايد قبول كنيم كه اشتباهات انساني وجود دارد. از شما مي‌خواهم كه نگذاريد، هيچ‌كدام از اين عوامل برروي عملكردتان در المپيك تاثيرگذار شود. محكم بايستيد و با قدرت ادامه دهيد.»

وي اينطور ادامه داد: «براي شما آرزوي موفقيت دارم. وظيفه من اين بود بعنوان يك هم‌وطن شما را تشويق كنم. اميدوارم همه‌ شما در ريو طلايي شويد چراكه شايسته اين عنوان هستيد. يادتان باشد شما در دنيا اول هستيد. اي كاش مي‌توانستم زمانيكه موفق به كسب پيروزي مي‌شويد، برايتان تمام قد بايستم و دست بزنم، اما جايگاه من در فدراسيون جهاني تكواندو ايجاب مي‌كند كه بي‌طرف باشم. بسيار خوشحال شدم كه شما را ديدم و دقايقي با شما صحبت كردم. شما باعث افتخار من هستيد.»





حسين رفعتي، در ادامه سري هم به تمرين تنها بانوي المپيكي تكواندوي كشورمان زد. او با اشاره به عملكرد موفق دو سال اخير تكواندوي بانوان گفت: «بانوان ايراني در اين دو سال اخير پيشرفت خوبي داشته‌‌اند و من همين‌جا از زحمات فدراسيون تشكر مي‌كنم. حالا وقتش است كه به تكواندوي آقايان ايران برسيد و حتي از آن‌ها جلو هم بزنيد.»

دبيركل فدراسيون جهاني تكواندو، سپس خطاب به كيميا عليزاده، افزود: «من تمرينات شما را ديده‌ام و مسابقات شما را هم تماشا كرده‌ام. به رنكينگ توجهي نداشته باشيد چراكه شما جزو 5 نفر برتر وزن 57- كيلوگرم هستيد و حتي بايد بگويم براي ما نفر اول رنكينگ اين وزن هستيد. زحماتي كه شما اين روزها مي‌كشيد همه و همه ثمره‌اش مي‌شود انگيزه دختراني كه مي‌توانند آينده تكواندوي ايران باشند. از صميم قلب براي شما آرزوي موفقيت دارم. از شما مي‌خواهم به هيچ عنوان نگذاريد عوامل، تاثيري برروي عملكردتان در زمين داشته باشد و با اعتماد بنفس كامل با حريفان مبارزه كنيد. نمي‌خواهم فشار رواني برروي شما ايجاد كنم و بگويم حتما مدال طلا! اما براي شما دعا مي‌كنم تا بتوانيد بهترين نتيجه را در المپيك ريو بدست آوريد. چشم اميد دختران ايران، به شما است و مي‌تواني در تاريخ ورزش بانوان نامت را براي هميشه ثبت كني.»





تيم‌ملي تكواندوي كشورمان توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم، مهدي خدابخشي در وزن 80- كيلوگرم، سجاد مرداني در وزن 80+ كيلوگرم و كيميا عليزاده در وزن 57- كيلوگرم موفق به كسب سهميه المپيك شده است. هدايت تيم ملي مردان برعهده بيژن مقانلو بعنوان سرمربي و مهدي‌ بي‌باك و مهرداد يوسفي بعنوان مربي خواهد بود و هدايت عليزاده را مهرو كمراني برعهده دارد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 21 تير 1395 - 12:58

تعداد بازديد: 355

کد:13647-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool