Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

امضا تفاهمنامه کمیته ملی المپیک و فروشگاه زنجیره ای رفاه؛
رفاه، حامی مدال آوران ایران در بازیهای المپیک ریو



شناسه خبر: 13524   سه شنبه 8 تير 1395 - 17:22

با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل و فرشید گل زاده کرمانی عضو هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه، صبح امروز تفاهمنامه ای بین کمیته و فروشگاه زنجیره ای رفاه جهت حمایت از قهرمانان و مدال آوران بازیهای المپیک ریو امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه ابراز داشت: تمام تلاش کمیته ملی المپیک در اینست که کاروان اعزامی به بازیهای المپیک روی با حداکثر توان و آمادگی جسمی و روحی و روانی و عوامل انگیزشی راهی بازیهای المپیک گردد تا بتواند با قوت قلب به افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان بپردازد.

کیومرث هاشمی خاطر نشان کرد: در این مدت موفق شدیم تا با امضا تفاهمنامه های مختلف بتوانیم در بعد عوامل انگیزشی برای کاروان اعزامی به این بازیها قدمهای موثری برداریم و دراین زمینه تفاهمنامه ای نیز با مسئولان شرکت فروشگاه زنجیره ای رفاه امضا کرده که جزئیات آن توسط آقای گل زاده اعلام می گردد.

سپس دکتر فرشید گل زاده کرمانی ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو ابراز داشت:وظیفه خود دانستیم در چنین مقطع حساسی در کنار ورزشکاران اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک باشیم بخصوص که مسئولان کمیته ملی المپیک در این باره نگاه ویژه و حمایت آمیزی داشته و همین امر ما را در همراهی برای موفقیت قهرمانان کاروان اعزامی کشورمان دلگرم و مصمم کرد.
وی ادامه داد:بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به قهرمانان و طلا آوران بازیهای المپیک ۵۰ میلیون تومان رفاه کارت برای تامین مایحتاج روزانه آنها پاداش خواهد داد.

گلزاده خاطر نشان کرد: از طرفی با توجه به اینکه زنان در تاریخ حضور ایران در المپیک تاکنون موفق به کسب مدال نشدند و در این دوره شانس دریافت مدال برای آنها وجود دارد و همچنین برای افزایش ایجاد عوامل انگیزشی، شرکت رفاه به بانوانی که مدال نقره یا برنز المپیک ریو را تصاحب کنند، معادل قهرمانان مرد، 50 میلیون تومان رفاه کارت اهدا خواهد کرد.

عضو هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه تصریح کرد: همچنین شرکت زنجیره ای رفاه به عنوان یک بنگاه تجاری بزرگ با 220 فروشگاه در سراسر کشور در راستای اشتغالزایی و حمایت هرچه بیشتر از المپیکی ها، یکی از بستگان درجه یک مدال آوران بازیهای 2016 ریو را استخدام رسمی می کند و این امر بنا بر معرفی و انتخاب اقوام درجه یک از سوی خود قهرمانان خواهد بود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 8 تير 1395 - 17:22

تعداد بازديد: 249

کد:13524-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool