Farsi | English  
 

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

اگر اتفاق غیرمترقبه‌اي رخ ندهد، تکواندوی ایران در المپیک موفق خواهد بود
گودرزی: تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است



شناسه خبر: 13471   شنبه 5 تير 1395 - 12:42

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است و ما امیدوار هستیم روند موفقیت این تیم در المپیک هم ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: ما باید به طور مرتب به اردوهای تیم‌های المپیکی سر بزنیم و از وضعیت آمادگی جسمانی و روانی قهرمانان مطلع بشویم. امروز نیز از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کردیم که تمرینات این تیم اختصاص به آمادگی جسمانی داشت.

وی ادامه داد: در صحبتی که با مربیان تیم‌ملی داشتیم از نحوه تمرینات سوالاتی پرسیدیم و مشخص بود که مربیان به خوبی نسبت به کار خود مطلع هستند و نکات خوبی را به ما یاداور شدند.

وزیر ورزش و جوانان با تمجید از عملکرد تیم ملی تکواندو، عنوان کرد: تکواندوکاران ما در سالیان اخیر شایستگی خود را نشان دادند و نتایج در خور توجهی را کسب کردند. تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است و ما امیدوار هستیم روند موفقیت این تیم در المپیک نیز ادامه داشته باشد.

گودرزی در پاسخ به این سوال که باتوجه به افزایش سهمیه تکواندوی ایران چقدر امیدوار است تعداد مدال‌های کاروان ایران در المپیک افزایش داشته باشد، گفت: طبعا رابطه مستقیمی بین تعداد کسب سهمیه و مدال‌آوری وجود دارد. تکواندوکاران ما عموما از نفرات برتر رنکینگ المپیک خود و قهرمان جهان هستند و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد این تیم جزو تیم‌های موفق ما در المپیک ریو خواهد بود.

گودرزی در ادامه از تمرینات تنها بانوی المپیکی تکواندو بازدید کرد تا از وضعیت تمرینی کیمیا علیزاده مطلع شود.

وزیر ورزش و جوانان در صحبت با مهرو کمرانی، سرمربی تیم‌ملی تکواندوی بانوان ابتدا از وضعیت این روزهای کیمیا علیزاده پرس و جو کرد و سپس از کمرانی در خصوص مشاوره از مربیان تیم‌ملی تکواندوی مردان سوال کرد.

کمرانی در پاسخ به سوال وزیر ورزش عنوان کرد: مربیان تیم‌ملی مردان تا امروز حمایت خوبی را از ما داشته‌اند و حتی در تورنمنت یونان از لحاظ روحی و روانی کمک بسیاری برای علیزاده بودند. من قبول دارم مربیان مردان بسیار باتجربه‌تر از من هستند و قطعا تا المپیک هرجا نیاز باشد از کمک‌های آنان استفاده خواهم کرد.

تاريخ  ارسال:شنبه 5 تير 1395 - 12:42

تعداد بازديد: 246

کد:13471-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool