Farsi | English  
 

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

بازديد شهريان از اردوي تنها بانوي المپيكي تكواندو
شهريان: عليزاده يكي از اميدهاي اصلي كسب مدال كاروان ايران است



شناسه خبر: 13452   چهارشنبه 2 تير 1395 - 10:50

رباب شهريان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در خانه تكواندو از اردوي تيم ملي تكواندوي زنان بازديد بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، كيميا عليزاده، تنها بانوي المپيكي تكواندوي كشورمان، تمرينات خود را براي حضوري مقتدرانه در بازيهاي المپيك ريو 2016 زير نظر «مهرو كمراني» در خانه تكواندو پيگيري مي‌كند كه صبح امروز (چهارشنبه)، «رباب شهريان» معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در خانه تكواندو از تمرينات نوبت صبح تيم‌ملي كشورمان بازديد بعمل آورد.

معاوت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در اين بازديد، گفت: « تكواندو هميشه باعث افتخارآفريني براي كاروان ايران بوده است و اميدواريم در اين دوره از بازيهاي المپيك نيز همينطور باشد. خوشبختانه فدراسيون تكواندو در بخش بانوان هميشه فعاليت‌هاي منسجمي داشته و در ارتباط با پشتوانه سازي هم عملكرد بسيار خوبي داشته است. تكواندو در گروه بانوان نتايج خوبي را كسب كرده كه ماحصل آن كسب يك سهميه المپيك بود، درست است كه تكواندو يك سهميه المپيك را بدست آورد اما معتقدم اين سهميه بسيار كيفي بوده است. به شما خسته نباشيد مي‌گويم و بسيار خوشحالم كه امروز در كنار شما بودم.»

سيدمحمد پولادگر رييس فدراسيون تكواندو، زهرا سروي نايب رييس بانوان فدراسيون تكواندو، مهرو كمراني و كيميا عليزاده نيز ضمن قدرداني از حضور شهريان در اردوي تيم ملي تكواندو دقايقي به صحبت پرداختند.

شهريان در ادامه و در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون تكواندو در خصوص كيميا عليزاده تكواندوكار وزن 57- كيلوگرم كشورمان در بازيهاي المپيك ريو گفت: «براي اين دوره از بازيهاي المپيك، ايران در گروه بانوان موفق به كسب 9 سهميه شده‌ است كه كيميا عليزاده يكي از اميدهاي اصلي مدال براي كاروان ايران است و ما بسيار اميدواريم كه طلسم بي‌مدالي بانوان در بازيهاي المپيك شكسته شود. به هرحال كيميا عليزاده 4 مدال تاريخي را در رشته تكواندو بدست آورده كه يكي از آن‌ها مدال طلاي المپيك نوجوانان نانجينگ بوده است. به طور كل ما به نتايج بانوان در اين دوره از بازيها بسيار اميدواريم.»

در اين اردوي المپيكي، ندا رستاد (Trainer) و حنانه همتي، هانيه اخلاقي و فاطمه سعيدي بعنوان حريف تمريني حضور دارند.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 2 تير 1395 - 10:50

تعداد بازديد: 273

کد:13452-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool