Farsi | English  
 

   يكشنبه 8 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

تورنمنت بين‌المللي يونان – G1
حريفان نمايندگان كشورمان مشخص شدند/ آغاز مسابقات تا ساعاتي ديگر



شناسه خبر: 13317   شنبه 22 خرداد 1395 - 08:19

با انجام آيين قرعه‌كشي مسابقات، حريفان 5 تكواندوكار كشورمان در تورنمنت بين‌المللي يونان مشخص شدند و ملي‌پوشان ايران تا ساعاتي ديگر مبارزات خود را آغاز خواهند كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، ششمين دوره تورنمنت بين‌المللي يونان (G1) در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از ديروز (جمعه) با برگزاري مبارزات تكواندوكاران نونهال، در شهر «تسالونيكي» يونان آغاز شده است.

امروز (شنبه) و در دومين روز اين رقابت‌ها تكواندوكاران 8 وزن زنان و مردان در رده سني بزرگسالان برروي شياپ‌چانگ مي‌روند، كه از تيم‌ملي ايران آرمين هادي‌پور در وزن 54- كيلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم، مهدي خدابخشي در وزن 80- كيلوگرم، سجاد مرداني در وزن 87+ كيلوگرم و كيميا عليزاده در وزن 62- كيلوگرم به مصاف حريفانشان خواهند رفت.

اما با انجام آيين قرعه كشي، حريفان نمايندگان كشورمان مشخص شدند كه «آرمين هادي‌پور» در وزن 54- كيلوگرم پس از يكدور استراحت بايد با برنده ديدار دو نماينده يونان مبارزه كند. در وزن 58- كيلوگرم، «فرزان عاشورزاده» يك دور استراحت خواهد داشت و سپس با يكي از نمايندگان بلغارستان و يا انگليس رقابت خواهد كرد.

«مهدي خدابخشي» ديگر نماينده كشورمان كه در وزن 80- كيلوگرم رقابت‌ مي‌كند پس از يكدور استراحت رو در روي يكي از تكواندوكاران يونان و يا اسپانيا قرار خواهد گرفت و «سجاد مرداني» در وزن 80+ كيلوگرم نيز همانند ديگر نمايندگان كشورمان يك دور با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه با برنده ديدار نيوزيلند و انگليس مبارزه خواهد كرد.

همچنين «كيميا عليزاده» كه در يك وزن بالاتر از وزن تخصصي اش برروي شياپ چانگ خواهد رفت، در وزن 62- كيلوگرم در نخستين گام با «گابريلا داجنوس» از لهستان ديدار مي‌كند و در صورت پيروزي بايد با «هدايا ملك» مصري كه از طريق رنكينگ سيستم، سهميه المپيك ريو را بدست آورد و هم‌اكنون نفر سوم رنكينگ المپيكي وزن دوم است، رقابت‌ كند.

هدايت تيم ملي كشورمان در گروه مردان برعهده بيژن مقانلو بعنوان سرمربي، مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي بعنوان مربي است و مهرو كمراني هدايت عليزاده را در اين رقابت‌ها برعهده دارد.

رقابت هاي رده سني بزرگسالان با حضور 181 تكواندوكار از ساعت 9 صبح (به وقت محلي) امروز (شنبه) آغاز مي شود و تا ساعت 21 (به وقت محلي) ادامه خواهد داشت.

تورنمنت بين‌المللي يونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز براي رنكينگ المپيكي و جهاني تعلق مي‌گيرد.

تاريخ  ارسال:شنبه 22 خرداد 1395 - 08:19

تعداد بازديد: 251

کد:13317-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool