Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

با حضور کمرانی از لحاظ روحی به صد در صد رسیدم
کیمیا علیزاده: به خودم قول دادم از المپیک دست‌پر بازگردم



شناسه خبر: 13258   يكشنبه 16 خرداد 1395 - 10:32

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران گفت: من به خودم قول دادم از مسابقات المپیک دست‌پر بازگردم و برای این مهم باید از لحاظ تکنیکی نیز دست‌پر باشم تا در برزیل از همه تکنیک‌ها استفاده کنم.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، کیمیا علیزاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص شرایطش پیش از تورنمنت یونان اظهار داشت: خدا را شکر مصدمیتم خیلی بهتر شده است و هر روز رو به بهبود هستم. قرار است در مسابقات یونان شرکت کنم که آخرین تورنمنت من پیش از حضور در مسابقات المپیک است و در این تورنمنت در یک وزن بالاتر از وزن اصلی خود در مسابقات شرکت کنم.

وی ادامه داد: فعلا نمی‌دانم چه نفراتی قرار است در این مسابقات شرکت کنند اما هدف اصلی من المپیک است و اوج آمادگی من قطعا در مسابقات المپیک خواهد بود. قطعا تورنمنت یونان یک محک بسیار خوب برای من است تا متوجه شوم در چه شرایطی قرار دارم.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران تصریح کرد: من به خودم قول دادم از مسابقات المپیک دست‌پر بازگردم و برای این مهم باید از لحاظ تکنیکی نیز دست‌پر باشم تا در برزیل از همه تکنیک‌ها استفاده کنم. تورنمنت یونان فرصت و تجربه خوبی است تا ببینم تمرینات اخیر چقدر تاثیرگذار بوده است و یک محک جدی در این زمینه نیز داشته باشم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است به عنوان اولین بانوی تکواندو ایران در المپیک موفق به کسب مدال شود، گفت: این مساله قطعا خیلی برای من ایجاد انگیزه خواهد کرد و در کنار آن من در سن خیلی کم شانس حضور در المپیک را خواهم داشت که این مساله نیز برای من باعث افتخار است.

وی ادامه داد: من پیش از حضور در المپیک، چهار مرتبه موفق شدم اولین‌ها را تجربه کنم و این مساله از لحاظ حسی برای من وصف نشدنی است . خیلی امیدوار هستم و دوست دارم پنجمین رکورد اولی من با کسب مدال المپیک باشد.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران در خصوص اینکه این مساله برای او از لحاظ روانی فشار ایجاد نخواهد کرد، عنوان کرد: به هر حال مسئولیت بزرگی روی دوش من است که به عنوان یک نماینده از تکواندو بانوان ایران در المپیک شرکت می‌کنم. خیلی‌ها با توجه به عملکردی که من تا به حال داشتم از من انتظار مدال دارند و این مساله مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: قول خواهم تمام تلاشم را انجام بدهم اما نمی‌دانم که کدام اتفاق به وقوع می‌پیوندد و کدام اتفاق نمی‌افتد، چون مسابقات المپیک غیرقابل پیش‌بینی است. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا آن چیزی که به دنبالش هستم به وقوع بپیوندد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که تا زمان المپیک از تجربه و مشاوره قهرمانان المپیک و جهان تکواندو مردان ایران استفاده خواهد کرد، گفت: قطعا این نفرات و بزرگان خیلی تجربه بیشتری نسبت به من دارند و در کنار آن تکواندوکاران پسر ایران از بهترین‌های جهان هستند. در مسابقات جهانی روسیه و گرندپری مسکو، استاد مقانلو و بی‌باک خیلی به من کمک کردند.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران در خصوص حضور مهرو کمرانی عنوان کرد: قطعا شرایط خیلی برای من بهتر شده است. استاد کمرانی مربی پایه من بوده است و من از 7 سالگی در کنار او حضور داشتم و آرامشی که در کنار ایشان دارم در کنار هیچ کسی نخواهم داشت. خدا را شکر می‌کنم که حضور کمرانی در کنارم محقق شد و از لحاظ روحی به صد در صد رسیدم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 16 خرداد 1395 - 10:32

تعداد بازديد: 276

کد:13258-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool