Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

مردانی: رقبای المپیکی را برای خودم بزرگ نمی کنم



شناسه خبر: 13257   يكشنبه 16 خرداد 1395 - 10:17

سجاد مردانی می گوید: فکر نمی‌کنم مسابقات المپیک از فینال گرندپری سخت‌تر باشد و رقبا را برای خودم بزرگ نمی‌کنم.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران ( ایسنا) در خصوص تمریناتش برای حضور در المپیک، اظهار کرد: کادر فنی در برنامه خود چند مسابقه تدارکاتی را برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر در نظر گرفته تا در این رقابت ها خود را محک بزنیم. مسابقه پیش رو یونان است که امیدوارم حداکثر استفاده را از این رقابتها ببریم.

دارنده طلای مسابقات فينال گرندپری افزود: مسابقه در کشورهای خارجی باعث آمادگی بیشتر ما می شود. اردوی مشترک با تکواندوکاران خارجی خوب است، اما حضور در تورنمنت ها و دیدن زمین های گوناگون خیلی بیشتر به کسب تجربه و آمادگی کمک می کند.

وی با بیان این که المپیک برایم شبیه دیگر مسابقات است، ادامه داد: المپیک هم مثل مسابقه‌های دیگر است و من دید خاصی به آن ندارم و بیشتر تمرکزم روی تمرینم است و نمی خواهم فکر کنم که چه رویدادی پیش روی من است. می‌خواهم در لحظه خوب باشم. از حالا به فکر المپیک نیستم و در روز مسابقات فکرم را روی مبارزاتم می گذارم.

نایب قهرمان جهان در ادامه خاطر نشان کرد: من تمام تلاش خود را می کنم و کم نمی گذارم. سر تمرین از کوچک‌ترین لحظه ها بهره خواهم برد تا به بالاترین سطح آمادگی روحی و فنی برسم.

وی در خصوص رقبایش در المپیک تصریح کرد: حریفان را خوب آنالیز کرده‌ام و مبارزاتشان را تماشا می‌کنم. با بیشتر آنها چندین بار مبارزه کرده ام. 16 نفر گلچین سنگین وزن‌ها به المپیک رسیده‌اند. هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم و هیچ رقیبی را هم برای خودم بزرگ نمی‌کنم. در میدان المپیک هرکسی کمترین اشتباه را می‌کند موفق است. من هم می‌خواهم با هوشیاری، ضریب خطاهای خود را به حداقل برسانم.

مردانی با اشاره به رقابت های گرندپری اضافه کرد: تمام رقابت های گرندپری تجربه خوبی برایم بود. من میدان سخت زیاد دیده‌ام، اما سنگین ترین مسابقه برایم فینال گرندپری بود، زیرا با شکست در دیدار اول سهمیه را از دست می‌دادم. در آن مسابقات راه مبارزه پرفشار را یاد گرفتم و در حالی که استرس زیادی داشتم بر آن غلبه کردم و تجربه بسیار خوبی برایم بود. فکر نمی کنم از نظر فنی مسابقات المپیک از فینال گرندپری سخت تر باشد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 16 خرداد 1395 - 10:17

تعداد بازديد: 266

کد:13257-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool