Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

خدابخشی: نمی‌گذارم دستم برای رقبای المپیکی رو شود



شناسه خبر: 13236   چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 11:32

مهدی خدابخشی می‌گوید تغییری در شیوه مبارزه‌اش نداشته است، اما با اضافه شدن چند نکته به مبارزاتش نمی‌گذارد دستش برای رقبا رو شود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، هوگوپوش وزن سوم المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اردوی تیم ملی اظهارکرد: تمرینات بسیار خوب پیش می‌رود و همه چیز خوب و عالی است. تمام مسئولان فدراسیون هم و غمشان این است که ما در بهترین شرایط تمرین کنیم. یک اردوی مشترک با اصفهانی ها داشتیم که خوب بود و در ادامه نیز در تورنمنت یونان شرکت می کنیم که خیلی می تواند به ما در راه المپیک کمک کند.

وی در خصوص مصدومیت جزئی که داشت گفت: در مسابقات اسپانیا که شرکت کردیم یک مصدومیت جزئی پیدا کردم و برای این که مصدومیت جدی‌تر نشود ادامه ندادم. بعد از گرندپری منچستر که آسیب شدیدی دیدم، سه ماه تمرین نکردم و پس از آن کم کم تمریناتم را شروع کردم. دو سال در کوران مسابقات بودم و برایم سه ماه دوری خیلی سخت بود. هر ماه مسابقه کسب سهمیه داشتیم و سه ماهی که تمرین نکردم افت شدید داشتم. اما خدا را شکر آن دوران گذشت و به خوبی برگشتم و خیلی خوب تمرین می کنم و آماده‌ام که در المپیک پا به میدان بگذارم.

قهرمان جهان در خصوص رقبایش اذعان کرد: تمام 16 نفری که در المپیک حضور دارند قطعا سخت تمرین می کنند و من روی تمام نفرات هم وزنم آنالیز دارم و هر 16 نفر رقیب اصلی من هستند. فیلم بازیهای خودمان و رقبا را می‌بینیم. امیدوارم المپیک روز من باشد و خوش‌رنگترین مدال را هم بگیرم.

وی با بیان این که نمی‌خواهد دستش برای رقبا رو شود در ادامه اضافه کرد: اواخر بازی‌های کسب سهمیه روی من و فرزان عاشورزاده که در صدر رنکینگ بودیم زوم کرده بودند. بازی های ما را آنالیز کرده بودند. جوری تمرین می کنم که در المپیک دستم را نخوانند. تغییر در شیوه مبارزاتم ندارم، اما چند شیوه دیگر به مبارزاتم اضافه کردم.

خدابخشی ادامه داد: من با این فکر تمرین می کنم که انگار المپیک آخرین فرصت ورزشی من است و باید تمام تلاش خود را بکنم تا بهترین نتیجه را بگیرم. انگیزه ام چند برابر شده است تا تمام توانم را در المپیک بگذارم. امیدوارم تلاش شبانه روزی ما نیز از سوی مسئولان دیده شود. امیدوارم رسانه ها نیز در این مدت به ما کمک کنند و ورزشکاران المپیکی را دور از حواشی قرار دهند. چون بحث ملی در میان است، حاشیه سازی چیزی جز لطمه زدن به ورزشکار ندارد.

تکواندوکار وزن سوم المپیک با بیان اینکه در هر مسابقه نزدیک به هشت کیلو وزن کم می‌کند، خاطر نشان کرد: برای المپیک وقت دارم و کم کم باید شروع کنم وزنم را کم کنم تا المپیک سر وزن برسم. ما دیگر به این وزن کم کردن عادت کرده ایم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 11:32

تعداد بازديد: 278

کد:13236-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool