Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

ذوالقدري: انتظارات از تکواندو در المپیک باید معقول باشد



شناسه خبر: 13209   دوشنبه 10 خرداد 1395 - 10:14

رييس سازمان تیم های ملی تکواندو با اشاره به اینکه کسب مدال در بازی های المپیک بسیار دشوارتر از دیگر رویدادها خواهد بود، گفت: انتظارات از تیم ملی تکواندوی ایران باید معقول باشد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، «غلامحسن ذوالقدري» در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: تیم تکواندوی ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود راهی یونان می شود تا در تورنمنت بین المللی این کشور شرکت کند.

وی افزود: فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده مراحل آماده سازی را با انگیزه بالایی زیر نظر مربیان دنبال می کنند و حضور در یونان سبب می شود تا مربیان ارزیابی خوبی از شرایط آنان به دست آورده و تا زمان باقی مانده تا آغاز المپیک به برطرف ساختن نقاط ضعف بپردازند.

ذوالقدري در خصوص درخواست کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور در اردوی مشترک ترکیه یا بلژیک، عنوان کرد: شرایط حضور فراهم نشد و تیم ایران پس از شرکت در مسابقات یونان، تمرینات آماده سازی تا زمان سفر به ریودوژانیرو را در داخل کشورمان دنبال می کند.

وی در مورد امید بالای اهالی ورزش و مردم به موفقیت هوگوپوشان در بازی های المپیک 2016، عنوان کرد: تکواندو در مدت زمان حضورش در این رویداد مهم، همواره برای ورزش ایران مدال آور بوده است و به طور یقین در ریودوژانیزو نیز این کار بزرگ را تکرار می کند.

رييس سازمان تیم های ملی که سابقه سرمربیگری تیم تکواندو کشورمان در المپیک را دارد، بیان داشت: باید قبول کنیم که المپیک با دیگر مسابقات متفاوت است و دیگر کشورها نیز تلاش فراوانی برای مدال آوری دارند و باید انتظارات از تیم ایران، معقول باشد.

ذوالقدري عنوان کرد: رنگ مدال در ورزش قابل پیش بینی نیست و چنانچه ملی پوشان ما بر فضای موجود و شرایط المپیک غلبه کنند به طور یقین به موفقیت می رسند. با این حال معتقدم نباید از تیم ایران انتظار داشت که فینالیست های متعددی داشته باشد.

وی افزود: تکواندوی ایران بارها خودش را ثابت کرده است و باید در این مدت باقی مانده نیز به خوبی حمایت شود.

ذوالقدري در خصوص شرایط کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی تکواندوی ایران در ریودوژانیرو و شانس وی برای مدال آوری، توضیح داد: او چند روزی است با مربی اختصاصی تمرینات را آغاز کرده و انگیزه بسیار بالایی دارد.

رييس سازمان تیم‌های ملی بیان داشت: همانطور که علیزاده نخستین مدال تاریخ بانوان تکواندوی ایران در مسابقات جهانی را کسب کرد، توانایی ارائه مبارزات خوب در المپیک را دارد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 10 خرداد 1395 - 10:14

تعداد بازديد: 288

کد:13209-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool