Farsi | English  
 

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


آمار سايت



سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك






درباره برزيل و ريو دوژانيرو






مشعل المپیک ریو 2016






لوگوی المپیک ریو 2016






عروسک المپیک و پارالمپیک ریو 2016






مدال و سكوي ورزشكاران در المپيك ريو






ورزش‌هایی که در ریو هستند






ایران در المپیک ریو






پنجمین تجربه المپیک تکواندو


آمار سايت



.

     

اعزام كاروان ورزشي ايران به المپيك با بدرقه رييس جمهور



شناسه خبر: 13114   شنبه 1 خرداد 1395 - 14:36

وزیر ورزش و جوانان از جشن بدرقه کاروان اعزامی بازي‌هاي ريو 2016 با حضور رئیس جمهور و اعضاي هيات دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسيون تكواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشن بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور خبر داد و افزود: این مراسم در تیر ماه برگزار خواهد شد تا با حمایت عالی ترین مقام اجرایی کشور بتوانیم روحیه ورزشکارانمان را پیش از مسابقات المپیک و پارالمپیک تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این نشست گفت: احتمالا در یک یا دو هفته آینده ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی همراه با روسای فدراسیون ها و مسئولان با معاون اول رئیس جمهور دیدار می کنند.

دکتر محمود گودرزی در این نشست ضمن تبریک به مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال از زحمات علی کفاشیان در مدت ریاستش در این فدراسیون تشکر کرد. وی همچنین از زحمات علیمرادی رئیس سابق فدراسیون ناشنوایان و خدابخش سرپرست اسبق فدراسیون جودو تشکر کرد و از افشین داوری و احمد گواری سرپرستان جدید فدراسیون های ورزش ناشنوایان و جودو خواست تا شرایط مناسب و مطلوب را برای برگزاری انتخاباتی سالم در این دو فدراسیون ایجاد کنند.

دکتر گودرزی با اشاره به اختصاص زمین برای پاداش به ورزشکاران المپیکی تصریح کرد: این اتفاق خوبی است که برای تشویق قهرمانان افتاده و بهتر است پاداش ها به سمت اشتغال و مسکن که برای ورزشکاران مناسب تر است سوق داده شود.

دکتر گودرزی در ادامه با اشاره به بازدید هفته قبل خود از 9 فدراسیون ورزشی گفت: کار فدراسیون های ورزشی تمام وقت است و هر زمانی که رئیس فدراسیون حضور ندارد حتما باید نائب رئیس حضور داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح انجمن تخصصی تغذیه ورزشی و انجمن تخصصی روانشناسی ورزشی گفت: این انجمن ها بسیار برای توسعه ورزش کشور مفید هستند و از روسای فدراسیون ها می خواهم که با آن ها تعامل داشته باشند و هر طور که می توانند کمک کنند تا این انجمن ها تقویت شوند و با یک هم افزایی علمی به رشد و توسعه فضای علمی ورزش کشور کمک شود.

دکتر گودرزی همچنین به نشست هفته قبل مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و روسای فدراسیون ها با مجموعه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این نشست یک خروجی خوب داشت و برای رفع تعارضات و مشکلات بین این مجموعه ها کارگروهی با عضویت 3 نفر از روسای فدراسیون ها و 3 نفر از مدیران کل استان ها تشکیل شد که با هماهنگی معاون قهرمانی اولین جلسه آن بزودی برگزار می شود تا ان شاء الله مشکلات در این حوزه ها رفع شود.

تاريخ  ارسال:شنبه 1 خرداد 1395 - 14:36

تعداد بازديد: 266

کد:13114-1403



 




برنامه بازیها







چهارشنبه – 27 مردادماه

وزن ‌58-‌ كيلوگرم: فرزان‌ عاشورزاده


پنجشنبه – 28 مردادماه

وزن 57- كيلوگرم: كيميا عليزاده


جمعه – 29 مردادماه

وزن ‌80- كيلوگرم: مهدي‌ خدابخشي


شنبه – 30 مردادماه

وزن 80+ كيلوگرم: سجاد مرداني


ساعت مبارزات (به‌وقت‌محلي)

مرحله مقدماتي: 9 تا 13

مرحله يك‌چهارم‌نهايي: 15 تا 17

مرحله نيمه‌نهايي: 17 تا 18

مرحله رپه‌شارژ: 20 تا 22

مرحله فينال: 22 تا 22:30


 





 
  
 Free Page Rank Tool